Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

J21i97ř52í 47F32o93g92e42l

24. 9. 2018 15:02

Pane, ale to je přece příliš jednoduché.... ;-)

0 0
možnosti
PR

Je to od Vás hezké gesto, na druhou stranu, proč bychom měli přispívat jakoukoliv částkou? Máme v ČR dost vlastních potřebných.

0 0
možnosti
Foto

O54t83a 31B84l96a56ž24e64k

24. 9. 2018 14:08

No tak ono se vždy dá najít něco jiného, na co bychom mohli věnovat své prostředky. Ale takovýto způsob a příslušné výdaje by jistě stály za to, abychom se před "zbytkem světa" zbavili ošklivého odsudku, který by byl - uznávám - zčásti i odpovídající.

Já vím, že už teď se můžeme hájit tím, že tůdle a támhle už pomáháme, ale toto by byla opravdu dost přímá a adresná forma pomoci, kterou by kdokoliv uznal a ocenil víc, než že někam posíláme policisty na ostrahu hranice atp.

0 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1037x
Rád bych komentoval mnohé polopravdy a nepravdy.

Snad mi k tomu napomáhá i moje vzdělání: VUT, celoživotní praxe ve stavebnictví - a nyní dokončené bakalářské studium teorie a dějin umění na Filosofické fakultě. Tedy - to technické vzdělání a praxe mě snad vybavily smyslem pro racionalitu a přesnost, můj věk pak zdravou skepsí, a tak mě filosofické vzdělání určitě nepřivedlo k nadbytečnému filosofování či bezbřehému liberalismu, ale k tomu, abych snad uměl věci posuzovat z většího nadhledu.

 

Seznam rubrik