Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A příště 17.12.2015 na Hradčanském nám. a pozvěte i své známé.

0 0
možnosti

Samozřejmě překlep: 17.11.2015 !!!

0 0
možnosti

Já nebudu na žádné demonstraci pořádané populisty non plus ultra. Takže za mně ne.:-P

1 4
možnosti
Foto

Co dodat-přečtěte si kodex blogera:-/

1 2
možnosti

Jistě si nějakou vyberete a přijdete, že?!! ;-);-D;-D;-D

2 2
možnosti

R^R^R^ Budu tam, v Praze na Míráku!

2 1
možnosti

Já budu v Ostravě. R^[>-]

1 0
možnosti
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1037x
Rád bych komentoval mnohé polopravdy a nepravdy.

Snad mi k tomu napomáhá i moje vzdělání: VUT, celoživotní praxe ve stavebnictví - a nyní dokončené bakalářské studium teorie a dějin umění na Filosofické fakultě. Tedy - to technické vzdělání a praxe mě snad vybavily smyslem pro racionalitu a přesnost, můj věk pak zdravou skepsí, a tak mě filosofické vzdělání určitě nepřivedlo k nadbytečnému filosofování či bezbřehému liberalismu, ale k tomu, abych snad uměl věci posuzovat z většího nadhledu.

 

Seznam rubrik