Ota Blažek

Rád bych komentoval mnohé polopravdy a nepravdy.

Snad mi k tomu napomáhá i moje vzdělání: VUT, celoživotní praxe ve stavebnictví - a nyní dokončené bakalářské studium teorie a dějin umění na Filosofické fakultě. Tedy - to technické vzdělání a praxe mě snad vybavily smyslem pro racionalitu a přesnost, můj věk pak zdravou skepsí, a tak mě filosofické vzdělání určitě nepřivedlo k nadbytečnému filosofování či bezbřehému liberalismu, ale k tomu, abych snad uměl věci posuzovat z většího nadhledu.

 
  • Počet článků 30
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1037x

Seznam rubrik

Ota Blažek

Odtržení elit od občanů - složitost reality anebo neschopnost elit se "vymáčknout" ?

Po sledování aktuálního vydání pořadu ČT "Události - Komentáře" jsem přesvědčen o tom druhém vysvětlení.

7.1.2019 v 23:27 | Karma: 25,19 | Přečteno: 715x | Diskuse| Politika